Wednesday, March 21, 2012

Tebi (kome je potrebno Äetiri tone humora da bi se jednom glasno nasmejao).wmv

Tebi (kome je potrebno četiri tone humora da bi se jednom glasno nasmejao).wmv

Zašto u očima umesto zvezda sjaj ti gajiš stih setan gorčinom okovan? Možeš li reći mi šta je uspelo da otera svo sunce što se slivalo niz okvir tvoga prozora? Ti tugom natapaš suvu koru kestena ne bi li sakrila svoj bol pod tvrdom ljuskom plodova. Makar daj mi samo znak da postoji način da Vratim ti u svet tople note osmeha.... Da li postoji lozinka koja bi uspela ka nebu da izokrene rubove tvojih usana? Hajde pomozi mi da izbrišemo iz razuma večnu elegiju što kroz ljude šeta? Ja odrekao bih se svih vedrih jutara Kad bih otkrio ton za koji niko još ne zna, Koji bi uspeo da zauvek otera Taj hladan crni glas koji se obavija oko tvoga sveta, oko moga vrata.... A ako sreće ima u mojim dlanovima ja poklanjam ti sve srećne linije..... Muzika/text: Mladen Cicović Cile





0 comments: